BcA. Filip ŠVÁCHA

Master's thesis

Hlavně neudělat botu: sociální reprezentace bot v různých sociálních skupinách

Don't make a shoe: social representation of shoes through different social groups
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je popsat rozdíly ve vnímání dvou stylů reklamní fotografie obuvi prostřednictví tématické analýzy volných asociací získaných pomocí A/B testování prostřednictvím online dotazníku. V teoretickém úvodu proto definuji pojmy Pierre Bourdieu, Symbolický kapitál a Sociální pole, které popisují hodnoty, které výrobci obuvi vytváří a pro které je zákazníci nosí. Výzkumná část obsahuje …viac
Abstract:
The aim of this thesis is to describe the differences in the perception of two styles of footwear advertising photography through a thematic analysis of free associations obtained through A/B testing via an online questionnaire. Therefore, in the theoretical introduction, I define the terms Pierre Bourdieu, Symbolic Capital and Social Field, which describe the values that shoe manufacturers create …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: PhDr. Marek Urban, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠVÁCHA, Filip. Hlavně neudělat botu: sociální reprezentace bot v různých sociálních skupinách. Ústí nad Labem, 2021. diplomová práce (MgA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designu

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Art and Design

Master programme / odbor:
Fine Art / Fine Art - Applied and Advertisign Photography