Komunikační strategie Intervenčního centra pro osoby ohrožené domácím násilím ve Zlíně – Bc. Zuzana ŠTALMACHOVÁ
Bc. Zuzana ŠTALMACHOVÁ
Diplomová práce
Komunikační strategie Intervenčního centra pro osoby ohrožené domácím násilím ve Zlíně
Communication strategy of Intervention centre for people at risk from domestic violence in Zlín
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo zjistit, zda má široká veřejnost Zlínského kraje dostatečné povědomí o existenci Intervenčního centra ve Zlíně. Další cíl spočíval ve zjištění, zda je komunikační strategie Intervenčního centra dostačující, či nikoliv.Teoretická část diplomové práce se opírá o literaturu z oblasti sociálního marketingu, sociálních marketingových kampaní a sociální reklamy. Dále pak diplomová …víceAbstract:
The aim of my thesis was to determine whether the general public of the Zlin region has sufficient awareness of the Intervention Centre in Zlín. Another objective was to determine whether the communication strategy of the intervention centre is sufficient or not. The theoretical part of my thesis is based on the literature from the field of social market-ing, social marketing campaigns and social advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
18500
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTALMACHOVÁ, Zuzana. \textit{Komunikační strategie Intervenčního centra pro osoby ohrožené domácím násilím ve Zlíně}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/2ppkwo/.
Jak správně citovat práci
ŠTALMACHOVÁ, Zuzana. Komunikační strategie Intervenčního centra pro osoby ohrožené domácím násilím ve Zlíně. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Řízení netržních a sociálních služeb
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Komunikační strategie vybraného podniku SmetanaQ Cafe & Bistro s.r.o.
Daniel Dejmek -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na trhu podniků a institucí
Kateřina Hrušková -
Komunikační strategie značky Orion Ateliér
Denisa Fořtová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Kateřina Formanová -
Marketingová a komunikační strategie společnosti ABOUT YOU na českém trhu
Adéla Suková -
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář