Kateřina Hrušková, DiS.

Bakalářská práce

Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na trhu podniků a institucí

Communication strategy to increase customer loyalty of a selected company in the B2B market
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje návrhu komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na trhu podniků a institucí. Práce je rozdělena na část teoretickou, metodiku a část praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy marketing, marketingová komunikace a marketingový výzkum. V druhé části je popsána metodika, tedy zvolený postup návrhu zkoumání a také hlavní cíl, který je rozdělen do několika …více
Abstract:
The bachelor Thesis deals with the design of a communication strategy to increase customer loyalty in the B2B market. The work is divided into a theoretical part, methodology and practical part. The theoretical part explains the concepts of marketing, marketing communucation and marketing research. The second part describes themethodology, so the chosenn research design procedure and also the main …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 1. 2024
  • Vedoucí: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Denis Drexler, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.