Spokojenost zákazníků v oblasti maloobchodu – Bc. Eva Řechtáčková
Bc. Eva Řechtáčková
Master's thesis
Spokojenost zákazníků v oblasti maloobchodu
Customer satisfaction in retail
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na činnost obchodního řetězce Lidl. Mapuje okruh poskytovaných služeb, nabídku sortimentu a především spokojenost zákazníků. Teoretická část práce vymezuje východiska spokojenosti zákazníků, uvádí informace týkající se modelů, metod, atributů spokojenosti a měření zákaznické spokojenosti a loajality v obecné rovině. Praktická část přibližuje stručný historický vývoj společnosti …moreAbstract:
The thesis is focused on the activities of the chain Lidl. It maps the range of services provided, product range and mainly customer satisfaction. The theoretical part of the thesis defines the foundation of customer satisfaction, provides information about models, methods, attributes of satisfaction and measurement of customer satisfaction and loyalty in general. The practical part explains the brief …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Řechtáčková, Eva. Spokojenost zákazníků v oblasti maloobchodu. Liberec, 2019. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Enterprise Marketing
Theses on a related topic
-
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová -
Integrace metod vyběrů bodů a analýzy hlavních komponent do projektu A.D.A.P.T.
Štěpán Dvořáček -
Kvalita života dětí a mladistvých v dětských domovech se školou a výchovných ústavech
Tereza TÖRÖKOVÁ -
Morální kompetence a sociální žádoucnost u příslušníků bezpečnostních a ozbrojených složek
Kristýna KUČEROVÁ -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Denisa Kajnarová -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Lucie Husáková -
Nákupní zvyklosti a spokojenost zákazníků vybraného podniku
Sabina Bartošová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights