Analýza konkurence na trhu prodejců oken a dveří – Adéla Herberová
Adéla Herberová
Diplomová práce
Analýza konkurence na trhu prodejců oken a dveří
Competitive Analysis on the Window and Door Dealers Market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou konkurence na trhu prodejců oken a dveří. Cílem práce je srovnat jednotlivé firmy s firmou Ing. Karel Baran a určit mezi nimi případné rozdíly, na jejichž základě jsou doporučeny opatření, skrze které může firma získat konkurenční výhodu, a tedy zlepšit své postavení na trhu oken a dveří. Součástí práce je kvalitativní výzkum provedený na základě Mystery shoppingu …víceAbstract:
Diploma thesis deals with competitive analysis on the window and door dealers market. The goal of the study is to compare different companies with the company Ing. Karel Baran and identify differences between these companies and based on those findings recommend measures through which a company can gain a competitive advantage and thus improve his position on the window and door dealers market. Part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/106938
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
- Vedoucí: Martina Hoďáková
- Oponent: Zuzana Majeríková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Petr Žáček -
Marketingová analýza konkurence a konkurenčního prostředí v oboru poskytování telekomunikačních služeb
Michal Červený -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Barbora Čejková -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner -
Analýza konkurence a konkurenční postavení konkrétní firmy
Radana POLEŠÁKOVÁ -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Denisa Sukdolová -
Analýza konkurence společnosti Rohlík.cz na českém trhu
Fábius Dobrovodský -
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí.
Jan Ollender