Marketingová strategie obnovení výroby vakuovaných potravin ve společnosti TEKOO spol. s r.o. – Pavel CHOVANEC
Pavel CHOVANEC
Bachelor's thesis
Marketingová strategie obnovení výroby vakuovaných potravin ve společnosti TEKOO spol. s r.o.
Marketing strategy of production restoration vacuumed food in the company TEKOO spol. s r.o.
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií obnovení výroby vakuovaných potravin ve společnosti TEKOO spol. s r.o. Cílem této práce je zhodnotit současný stavu marketingové strategie a navrhnout marketin-govou strategii pro nové výrobky částečně vycházející z této firemní strategie. Současně také definovat segmenty trhu pro nové výrobky a oslovit první skupinu těchto zákazníků. Na základě …viacAbstract:
This bachelor thesis solves marketing strategy of production restoration vacuumed food in the company TEKOO spol. s r.o. The subject of this bachelor thesis is to sum up present state of marketing strategy and pro-pose marketing strategy for new products partly sequent to this company strategy. Concur-rently define trade section for new products and address the first group of these customers. Based …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008
Identifikátor:
9632
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHOVANEC, Pavel. \textit{Marketingová strategie obnovení výroby vakuovaných potravin ve společnosti TEKOO spol. s r.o.}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/2pxtw6/.
Jak správně citovat práci
CHOVANEC, Pavel. Marketingová strategie obnovení výroby vakuovaných potravin ve společnosti TEKOO spol. s r.o.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 05. 2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová