Uvedení nového výrobku firmy Škoda Auto na trh – Dominik Rykr
Dominik Rykr
Bakalářská práce
Uvedení nového výrobku firmy Škoda Auto na trh
Launch of a new Škoda Auto product on the market
Anotace:
Práce se věnuje zhodnocení marketingové strategie uvedení nového výrobku firmy Škoda auto na trh. Konkrétně je zaměřena na produktovou řadu Kodiaq a její vydání na tchajwanském trhu. Práce je strukturována do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou přiblíženy nezbytné poznatky z oblasti marketingu, ze kterých následně vychází praktická část. Praktická část se nejprve věnuje představení …víceAbstract:
The thesis is aimed at evaluating the marketing strategy for the introduction of new product from Škoda Auto to a selected market. Specifically, it analyses the Kodiaq product line and its introduction to the Taiwanese market. The thesis is structured into two sections, theoretical and practical. The theoretical section explains and defines necessary marketing concepts, that are later used in the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89269
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Kamila Matysová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89269
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Uvedení nového výrobku na trh
Marie Pospíšilová -
Plán uvedení nového výrobku na Český trh
Jakub Krása -
Marketingový projekt uvedení nového výrobku Mumijo gel na trh
Barbora Strýčková -
Marketingová strategie a právní aspekty uvedení nového výrobku značky Pixie Crew na trh
Jana Synková -
Komunikační strategie uvedení nového výrobku na trh
Leoš Lacina -
Marketingová analýza uvedení nového výrobku na trh pro oblast vodního hospodářství
Jan Plíhal -
Zpracování marketingového plánu pro uvedení nového výrobku na trh
Patrik Prchala -
Marketingová strategie pro uvedení nového výrobku na trh
Jaroslava Koumarová