Dominik Rykr

Bakalářská práce

Uvedení nového výrobku firmy Škoda Auto na trh

Launch of a new Škoda Auto product on the market
Anotace:
Práce se věnuje zhodnocení marketingové strategie uvedení nového výrobku firmy Škoda auto na trh. Konkrétně je zaměřena na produktovou řadu Kodiaq a její vydání na tchajwanském trhu. Práce je strukturována do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou přiblíženy nezbytné poznatky z oblasti marketingu, ze kterých následně vychází praktická část. Praktická část se nejprve věnuje představení …více
Abstract:
The thesis is aimed at evaluating the marketing strategy for the introduction of new product from Škoda Auto to a selected market. Specifically, it analyses the Kodiaq product line and its introduction to the Taiwanese market. The thesis is structured into two sections, theoretical and practical. The theoretical section explains and defines necessary marketing concepts, that are later used in the practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
  • Vedoucí: Vladimíra Khelerová
  • Oponent: Kamila Matysová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89269