Dominik Rykr

Bachelor's thesis

Uvedení nového výrobku firmy Škoda Auto na trh

Launch of a new Škoda Auto product on the market
Abstract:
Práce se věnuje zhodnocení marketingové strategie uvedení nového výrobku firmy Škoda auto na trh. Konkrétně je zaměřena na produktovou řadu Kodiaq a její vydání na tchajwanském trhu. Práce je strukturována do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou přiblíženy nezbytné poznatky z oblasti marketingu, ze kterých následně vychází praktická část. Praktická část se nejprve věnuje představení …more
Abstract:
The thesis is aimed at evaluating the marketing strategy for the introduction of new product from Škoda Auto to a selected market. Specifically, it analyses the Kodiaq product line and its introduction to the Taiwanese market. The thesis is structured into two sections, theoretical and practical. The theoretical section explains and defines necessary marketing concepts, that are later used in the practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2023
  • Supervisor: Vladimíra Khelerová
  • Reader: Kamila Matysová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89269