Rozvoj a inovace digitální marketingové komunikace v turismu Královéhradeckého kraje – Bc. Dominika Kramorišová
Bc. Dominika Kramorišová
Diplomová práce
Rozvoj a inovace digitální marketingové komunikace v turismu Královéhradeckého kraje
Development and Innovation of Digital Marketing Communication in Tourism of the Hradec Kralove Region
Anotace:
Diplomová práca sa zaoberá posilnením digitálnej marketingovej komunikácie Královéhradeckého kraja v turizme. Hlavným cieľom je analýza súčasného stavu Královéhradeckého kraja spolu s návrhom odporúčaní. V rámci metodológie sú aplikované rôzne analytické prístupy vrátane PESTEL analýzy, STP analýzy a analýzy sociálnych sietí. Diplomová práca obsahuje ďalej realizovaný kvantitatívny výskum zahŕňajúci …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the strengthening of digital marketing communication of the Hradec Králové Region in tourism. The main objective is to analyse the current state of the Hradec Králové Region together with a proposal of recommendations. Various analytical approaches are applied within the methodology, including PESTEL analysis, STP analysis and social network analysis. Furthermore, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRAMORIŠOVÁ, Dominika. \textit{Rozvoj a inovace digitální marketingové komunikace v turismu Královéhradeckého kraje}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/2q3miw/.
Jak správně citovat práci
Kramorišová, Dominika. Rozvoj a inovace digitální marketingové komunikace v turismu Královéhradeckého kraje. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Marketing management
Práce na příbuzné téma
-
Sociálne siete v cestovnom ruchu
Martina Pavlíková -
Turizmus v Južnej Kórei
Andrea VLČKOVÁ -
Vinársky turizmus v podoblasti Velkopavlovická
Anna Ovečková -
Kultúrny turizmus a folklórne festivaly
Soňa Hamáčková -
Vplyv migračnej krízy na regionálny rozvoj a turizmus v Grécku
Peter Fialka -
Kulturny turizmus vo Francúzsku so zameraním na vybrané projekty
Dana Sopúchová -
Kultúrny turizmus v Českej republike (analýza kultúrnych eventov)
Ľudmila Tilňáková -
Podpora gastronómie ako nástroj rozvoja turizmu
Martina Jelenová