Ing. Pavel Popelka
Diplomová práce
Analýza media relations
Media relation analysis
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Analýza media relations“ je analyzovat media relations v konkrétní organizaci a formulovat doporučení pro jejich další řízení. V teoretické části práce je nejprve vymezen pojem public relations a komunikační proces v oblasti public relations. V další kapitole je pojem public relations vymezen vůči ostatním nástrojům propagace. Následující část práce popisuje oblast media …víceAbstract:
The objective of the diploma thesis “Media relations analysis” is to analyze media relations in a specific organisation and to formulate a recommendation for its future regulation. Firstly, there is a delimitated definition of public relations and communicational process according to public relations in the teoretical section. In the next chapter public relations are compared with other promotional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uneu6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2010
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení vybrané PR kampaně
Linda Olivová -
Sociální sítě jako nástroj propagace hotelů různých tříd
Diana Makarova -
Sportovní marketing jako efektivní a všestranný nástroj propagace
Tomáš Rys -
Filmový žánr a jeho využití v rámci tvorby audiovizuálních propagačních prostředků
Barbora Kalousková -
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
Václav Horáček -
Vybrané nástroje komunikačního mixu značky Pedro
Martina Bukovjanová -
Důležitost public relations ve fotbalovém klubu
Erik Krajdl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová