Analýza využití privátních značek v maloobchodních jednotkách – Zuzana Grófová
Zuzana Grófová
Master's thesis
Analýza využití privátních značek v maloobchodních jednotkách
Analysis of Private Label Usage in Retail Stores
Abstract:
Diplomová práca pojednáva o využití privátnych značiek v sortimente káv v maloobchodných jednotkách Tesco, Kaufland, Billa a COOP Jednota Tempo. Výskum prebiehal prostredníctvom kvalitatívnej analýzy v mestách Martin a Žilina v dvoch obdobiach a získané údaje boli vyhodnotené metódou Total shopscore index. Na základe zistených výsledkov sú maloobchodné jednotky medzi sebou porovnávané a vyplývajú z …moreAbstract:
The diploma thesis deals about a private label usage in assortment of coffees in retail stores Tesco, Kaufland, Billa and COOP Jednota Tempo. The research was performed by using qualitative analysis in Žilina and Martin in two periods and the results were evaluated by the Total shopscore index method. The retail stores are analyzed and compared on the basis of the results and follow from them recommendation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/84707
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2011
- Supervisor: Petra Krbová
- Reader: Martina Gecíková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GRÓFOVÁ, Zuzana. \textit{Analýza využití privátních značek v maloobchodních jednotkách}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2011. Available from: https://theses.cz/id/2qbmzf/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Analýza merchandisingu na trhu s energetickými nápoji
Lucie Jarošová -
Analýza postoje maloobchodníků k maloobchodním značkám
Hana Mišková -
Analýza merchandisingových aktivit na trhu s džusy
Kateřina Korpasová -
Analýza konkurenční pozice značky v maloobchodě
Alena Venská -
Analýza merchandisingu produktů racionální výživy v maloobchodě
Eva Vaňharová -
Analýza merchandisingu džusu v maloobchodě
Kateřina Klichová -
Analýza merchandisingu v drogeriích
Petra Korvasová -
Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám
Klára Koubková