Dětská percepce vyučovacího předmětu český jazyk na prvním stupni základní školy a její longitudinální proměny – Mgr. Pavel ADÁMEK
Mgr. Pavel ADÁMEK
Doctoral thesis
Dětská percepce vyučovacího předmětu český jazyk na prvním stupni základní školy a její longitudinální proměny
Children's perception of the teaching subject Czech language in the first grade of elementary school and its longitudinal changes
Abstract:
Disertační práce je věnována zkoumání dětské percepce vyučovacího předmětu český jazyk na prvním stupni základní školy a jejím longitudinálním proměnám. Její obsah je zaměřen na podrobnou analýzu vnímání českého jazyka mezi žáky prvního stupně a na to, jak se toto vnímání mění během času. Zkoumá se v ní subjektivní posouzení významu předmětu, motivace k výuce, používání didaktických materiálů a metod …moreAbstract:
This dissertation examines the perception of the Czech language subject among primary school students and its longitudinal changes. The study focuses on a detailed analysis of how first-grade students perceive the Czech language subject and how this perception evolves over time. It explores students' subjective assessments of the subject's significance, their motivation for learning, the use of didactic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 3. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PaedDr. Jaromíra Šindelářová, CSc., doc. PaedDr. Jaromíra Šindelářová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ADÁMEK, Pavel. \textit{Dětská percepce vyučovacího předmětu český jazyk na prvním stupni základní školy a její longitudinální proměny}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/2qi57n/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ADÁMEK, Pavel. Dětská percepce vyučovacího předmětu český jazyk na prvním stupni základní školy a její longitudinální proměny. Ústí nad Labem, 2024. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationDoctoral programme / field:
Specialization in Education / Czech Studies Theory of Education
Theses on a related topic
-
Dramatická výchova jako vyučovací metoda v předmětu český jazyk a literatura na 2. stupni ZŠ
Magdaléna HLAVÁČKOVÁ -
Vyučovací předmět český jazyk a literatura očima žáků
Daniela Koláčná -
Postoje žáků 2. stupně ZŠ k předmětu český jazyk a literatura
Petra Dostálová -
Dětská percepce vyučovacího předmětu český jazyk na prvním stupni základní školy a její longitudinální proměny
Pavel ADÁMEK -
Současné pojetí vyučovacího předmětu český znakový jazyk na základních školách pro sluchově postižené v České republice
Pavel KUČERA -
Jazykové vyhodnocení záznamů rozhovorů ve vyučovací hodině (zejména z hlediska spisovnosti a nespisovnosti)
Tereza Ivancová -
Dětská percepce vyučovacího předmětu český jazyk na prvním stupni základní školy a její longitudinální proměny
Pavel ADÁMEK -
Dětská percepce vyučovacího předmětu český jazyk na prvním stupni základní školy a její longitudinální proměny
Pavel ADÁMEK