Analýza marketingového mixu podniku PNEUSERVIS J.P. – Lucie Pišlová
Lucie Pišlová
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu podniku PNEUSERVIS J.P.
The analysis of marketing mix PNEUSERVIS J. P.
Anotace:
Tématem bakalářské práce je Analýza marketingového mixu podniku PNEUSERVIS J. P. Cílem práce je na základě provedené analýzy navrhnout vhodná opatření pro zlepšení marketingového mixu. V teoretické části se věnuji definování pojmů marketing a jednotlivých částí marketingového mixu služeb. Praktická část je zaměřena na představení podniku, analýzu a specifikaci dílčích složek marketingového mixu. V …víceAbstract:
The theme of this bachelor thesis is the analysis of marketing mix PNEUSERVIS J. P. Based on the analysis, is aim of this work to propose appropriate measures to improve the marketing mix.In the theoretical part I devote to defining the concepts of marketing and individual parts of the marketing mix of services. The practical part is focused on the performance of the company, analysis and specification …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jitka Šturmová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 2qijw7 2qijw7/2
9. 12. 2015