Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele – Bc. Pavla VAJČNEROVÁ
Bc. Pavla VAJČNEROVÁ
Master's thesis
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele
The Factors Affecting Consumer Buying Behavior
Abstract:
Tématem diplomové práce jsou faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele. Mezi tyto faktory můžeme zařadit faktory kulturní, společenské, psychologické a osobní. Autorka se ve své práci zaměřila na vliv faktorů osobních a psychologických. Mezi psychologické faktory patří motivace, vnímání, učení, přesvědčení a postoje (Kotler et al., 2007). Mezi faktory osobní řadíme věk, pohlaví, počet osob v …moreAbstract:
This thesis deals with factors influencing consumer behavior. Factors that might impact consumer behavior include factors of cultural, social, psychological, and personal nature. In this piece the author focuses on the personal and psychological factors. Motivation, perception, learning, beliefs, and attitudes represents psychological factors (Kotler et al., 2007), while age, sex, number of persons …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 11. 2013
Accessible from:: 18. 11. 2013
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Soňa Lemrová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VAJČNEROVÁ, Pavla. Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.11.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 11. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights