Instantní messenger jako nastroj propagační strategie podniku – Bc. Marcel Jenilin
Bc. Marcel Jenilin
Bakalářská práce
Instantní messenger jako nastroj propagační strategie podniku
Messenger as an instrument of the company's marketing strategy
Anotace:
Táto práce má za cil, jak může používání messengerů v marketingu ovlivnit postoj zákazníků ke značce. Podle některých studií, značky využívající messengery ve svém marketingu mají lepší zpětnou vazbu od zákazníků a zákazníci se cítí blíže značce. Po prostudování metod využití instantních messengerů v marketingové komunikaci se zákazníky má být zjištěno, jak nejlépe tento nástroj využít, kde může pomoci …víceAbstract:
The aim of this thesis is how the use of messengers in marketing can affect customers' attitudes towards the brand. Many studies said that brands which use messengers in their marketing have a better feedback from customers and customers feel closer to brand. After analyzing the current situation and the use of messengers to communicate with customers, it should be determined how best to use this tool …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Eduard Piňos
- Oponent: Jan Chromý, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / On-line marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Marketing communication models and surveillance economy
Bogdan Santovac -
Online Marketing for a New Opening Web Store
Jafar Jafarov -
Využití sociálních sítí v B2C komunikaci
Dmitrij Lipovskij -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva