Nikola Valiánová

Bachelor's thesis

Měření spokojenosti zákazníků Restaurace a Penzionu U Kostela v Újezdě u Brna

Measuring of Customers Satisfaction of the Restaurant and Guesthouse "U Kostela" in Ujezd u Brna
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního mixu Restaurace a Penzionu U Kostela v Újezdě u Brna a se spokojeností jeho zákazníků jak s komunikací, tak se službami tohoto subjektu. Cílem práce je analyzovat dosavadní komunikaci a na základě srovnání s teorií marketingových komunikací navrhnout případná zlepšení. Teoretická část práce se zabývá poznatky domácích i zahraničních autorů k marketingu …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with an analysis of the Communication mix of the Restaurant and Guesthouse "U Kostela" in Ujezd u Brna and with customer satisfaction of the communication and service which this subject is providing. The aim of this thesis is to analyse existing communication and suggest possible improvements based on comparison with the theory of Marketing Communications. The theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 30. 4. 2015

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Valiánová, Nikola. Měření spokojenosti zákazníků Restaurace a Penzionu U Kostela v Újezdě u Brna. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe