Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland – Petra KUCHAŘOVÁ
Petra KUCHAŘOVÁ
Bakalářská práce
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between Czech Republic and Finland
Abstract:
Awareness about the alternative and augmentative communication usage possibilities in individuals with autism affects their integration/inclusion into a society and improves a quality of their lives. As being a human is based on social interactions, everyone should have the same opportunity to interact with others and this should be allowed to all individuals, regardless of their abilities or disabilities …víceAbstract:
Informovanost veřejnosti o možnostech využití alternativní a augmentativní komunikace u jedinců s autismem má vliv na jejich integraci/inkluzi do společnosti and zlepšuje kvalitu jejich životů. Jelikož je lidské bytí založeno na sociálních interakcích, všichni by měli mít stejnou možnost interakce s ostatními a toto by mělo být umožněno všem jedincům, nehledě na jejich schopnosti či omezení. Bakalářská …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeňka Kozáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUCHAŘOVÁ, Petra. \textit{Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/2qn4p7/.
Jak správně citovat práci
KUCHAŘOVÁ, Petra. Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika raného věku
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková
Název
Vložil
Vloženo
Práva