Lukáš Hlaváč

Master's thesis

Specifika marketingu v Číně

Specifics of Marketing in China
Abstract:
Práce se zabývá novými trendy a specifiky marketingu v Číně. V první části se věnuje teoretickým poznatkům z oblasti marketingového plánu, specifickým aplikacím marketingu v Číně a zvláštnostem čínského spotřebního trhu. V další části práce je pak vytvořen návrh marketingového plánu pro společnost IREC působící na trhu IT a technologií v Pekingu. Je provedena podrobná situační analýza včetně rozboru …more
Abstract:
This thesis deals with the new trends and the specifics of marketing in China. The first part deals with theoretical knowledge of the marketing plan, specific applications of marketing in China and the particularities of the Chinese consumer market. The second part describes draft of marketing plan for the company IREC working in IT and Technology in Beijing. Detailed situational analysis including …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 1. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 2. 2011
  • Supervisor: Bohumír Štědroň
  • Reader: Dagmar Skokanová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/23706