Lukáš Hlaváč
Master's thesis
Specifika marketingu v Číně
Specifics of Marketing in China
Abstract:
Práce se zabývá novými trendy a specifiky marketingu v Číně. V první části se věnuje teoretickým poznatkům z oblasti marketingového plánu, specifickým aplikacím marketingu v Číně a zvláštnostem čínského spotřebního trhu. V další části práce je pak vytvořen návrh marketingového plánu pro společnost IREC působící na trhu IT a technologií v Pekingu. Je provedena podrobná situační analýza včetně rozboru …moreAbstract:
This thesis deals with the new trends and the specifics of marketing in China. The first part deals with theoretical knowledge of the marketing plan, specific applications of marketing in China and the particularities of the Chinese consumer market. The second part describes draft of marketing plan for the company IREC working in IT and Technology in Beijing. Detailed situational analysis including …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 1. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23706
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2011
- Supervisor: Bohumír Štědroň
- Reader: Dagmar Skokanová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23706
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Analýza strategie Made in China 2025
Vladislav Jakubů -
Analýza příležitostí a vyhlídek pro investice do čínského odvětví umělé inteligence na základě srovnávací analýzy hlavních čínských společností zabývajících se umělou inteligencí, s přihlédnutím ke strategii "Made in China 2025" a cílům "Plánu rozvoje Číny na století".
Yevhen Turkin