Bc. Tomáš Bosák

Diplomová práce

Vztah PPC reklamy a tržeb e-shopů

The relationship between PPC advertising and e-shop sales
Anotace:
Cílem práce je navrhnout postup, jak by měly e-shopy přistupovat k PPC reklamám za účelem zvýšení tržeb. V rámci práce bude provedena analýza vlivu PPC reklam na tržby vybraných e-shopů a na jejím základě budou navržena doporučení. V teoretické části budou popsána východiska online marketingu a blíže bude rozebrána problematika PPC reklamy. V praktické části bude provedena analýza empirických dat vybraných …více
Abstract:
The goal of the thesis is to propose a procedure on how e-shops should approach PPC advertising with the aim of increasing revenues. Within the work, an analysis of the impact of PPC advertising on the revenues of selected e-shops will be conducted, and recommendations will be proposed based on it. The theoretical part will describe the fundamentals of online marketing and delve more deeply into the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/yx54e/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Nicolle Sarah Václavíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné