Vztah PPC reklamy a tržeb e-shopů – Bc. Tomáš Bosák
Bc. Tomáš Bosák
Diplomová práce
Vztah PPC reklamy a tržeb e-shopů
The relationship between PPC advertising and e-shop sales
Anotace:
Cílem práce je navrhnout postup, jak by měly e-shopy přistupovat k PPC reklamám za účelem zvýšení tržeb. V rámci práce bude provedena analýza vlivu PPC reklam na tržby vybraných e-shopů a na jejím základě budou navržena doporučení. V teoretické části budou popsána východiska online marketingu a blíže bude rozebrána problematika PPC reklamy. V praktické části bude provedena analýza empirických dat vybraných …víceAbstract:
The goal of the thesis is to propose a procedure on how e-shops should approach PPC advertising with the aim of increasing revenues. Within the work, an analysis of the impact of PPC advertising on the revenues of selected e-shops will be conducted, and recommendations will be proposed based on it. The theoretical part will describe the fundamentals of online marketing and delve more deeply into the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/yx54e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D.
- Oponent: Ing. Nicolle Sarah Václavíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Úspěšná strategie PPC reklamy a reklamy na sociálních sítích v platformách Facebook a Google
Lukáš Kossakowski -
PPC reklama a její efektivní využití pro lokálním podnikání
Michal Provazník -
Analýza systémů Google Ads a Seznam Sklik, vytvoření PPC kampaně pro vybraný podnik
Karel Hůsek -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
PPC reklama a její efektivní využití pro lokální podniky
Štěpán Hořeňovský -
Ideální marketingové strategie v PPC reklamě
Lukáš Krejča -
PPC reklama ako nástroj propagácie pre firmu Hypergen, s.r.o.
Michaela Hanáková