Bc. Radek Gabčan, DiS.

Master's thesis

Elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje

Electronic marketing as a tool for competitive struggle
Abstract:
Diplomová práce se věnuje problematice elektronického marketingu z pohledu obchodních firem. Pozornost je věnována celému marketingovému mixu, kdy je kladen důraz zejména na nástroje elektronického marketingu. Popisuje jednotlivé činnosti, postupy a nástroje, které firmy používají ke zvýšení svých prodejů na internetu. Praktická část následně podrobně popisuje využití marketingového komunikačního mixu …more
Abstract:
This diploma thesis deals with an issue of electronic marketing from the perspective of business companies. Attention is paid to the entire marketing mix with an emphasis put especially on electronic marketing tools. The thesis describes various activities, processes and tools that companies use to increase their sales on the Internet. Practical part of the thesis describes in detail the use or marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 9. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 11. 2015
  • Supervisor: Mgr. Pavel Kotyza
  • Reader: PhDr. Marek Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní