Analýza spokojenosti příznivců HC Sparta Praha s přechodem klubu do nové haly – Martin Plšek
Martin Plšek
Bachelor's thesis
Analýza spokojenosti příznivců HC Sparta Praha s přechodem klubu do nové haly
Satisfaction Analysis of HC Sparta Praha supporters with the transition to the new hockey arena
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o spokojenosti fanoušků HC Sparta Praha s přesunem domácích zápasů klubu z Tipsport Areny do O2 areny. Jejím hlavním cílem je analyzovat spokojenost s tímto přesunem pomocí pečlivě vybraných parametrů, které mají vliv na celkovou spokojenost na hokejovém utkání. Práce je rozdělena na tři části. První z nich je část teoretická, kde je čtenář seznámen se základními pojmy, které …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the satisfaction of HC Sparta Praha supporters with the moving home matches of the club from Tipsport Arena to O2 arena. Its purpose is to analyze satisfaction with this moving by carefully chosen parameters that affect the overall satisfaction of fans with the hockey match. Thesis has three parts. The first one is theoretical, where the reader is familiar with the basic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 11. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54796
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2016
- Supervisor: Radek Tahal
- Reader: Jiří Kotáb
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54796
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová analýza klubu HC Sparta Praha
Martin Hroch -
Zhodnocení finančního zdraví HC Sparta a.s.
Jana Růžičková -
Vplyv COVID krízy na hokejový klub HC Sparta Praha, a. s.
Bianca Oravcová -
Návrh marketingové kampaně pro HC Sparta Praha
Anna Singerová -
Analýza návštěvnosti domácích utkání HC Sparta Praha lidmi z Prahy a regionů Středočeského kraje
Martin Plšek -
Komunikace HC Sparta Praha s fankluby jako nástroj PR.
Jiří Janota -
Finanční analýza společnosti HC Sparta Praha, a.s.
Jan Šindelář -
Marketingové komunikace HC Sparta Praha a jejich role v návštěvnosti utkání
Vojtěch Kaštovský