Pregraduální příprava pedagogů prostřednictvím sebezkušenostní výuky – Bc. Veronika BORSKÁ
Bc. Veronika BORSKÁ
Diplomová práce
Pregraduální příprava pedagogů prostřednictvím sebezkušenostní výuky
Pregradual preparation of teachers through experiential teaching
Anotace:
V diplomové práci se věnuji pregraduální přípravě pedagogů prostřednictvím sebezkušenostní výuky. Teoretická část představuje učitele ? jeho osobnost a osobnostní rozvoj. Zabývám se pregraduální přípravou učitelů a upozorňuji na její nedostatky. Dále představuji sebezkušenostní výuku jako způsob vyučování, který by mohl být přínosem v pregraduální přípravě budoucích učitelů. V neposlední řadě se zaměřuji …víceAbstract:
In Master thesis I pay attention to pregradual preparation for teachers through experiential teaching. Theory part presents teacher - his personality and his personal development . I pay attention to pregradual preparation of teachers and I inform about there shortcomings. Then I introduce experiential teaching like a form of teaching which could be beneficial to new becoming teachers. Finally I pay …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2015
Zveřejnit od: 12. 8. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2015
- Vedoucí: Mgr. Hana Kubíčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BORSKÁ, Veronika. Pregraduální příprava pedagogů prostřednictvím sebezkušenostní výuky. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Soc Ped - výtvarná orientace
Práce na příbuzné téma
-
Nová podoba praxí v pregraduální přípravě učitelů
Vendula MAHROVÁ -
Rozvoj kompetencí budoucích učitelů ke spolupráci s dalšími aktéry edukačního procesu v rámci pregraduální přípravy
Simona LEŠKOVÁ -
Pregraduální příprava a vstup do profese z pohledu začínajícího učitele
Monika Klušáková -
Pohled učitelů a budoucích učitelů přírodopisu na profesní kompetence učitele v kontextu přípravy na budoucí povolání
Hana KOSTRŮNKOVÁ -
Pregraduální příprava učitelů primární školy na PdF MU
Pavla Chytrá -
Pregraduální příprava učitelů primárního vzdělávání, zaměřená na dramatickou výchovu
Věra Kotková -
Srovnávací analýza podílu a struktury psychologické výuky v rámci pregraduální přípravy učitelů ve světě
Daniel NAM -
Možnosti pregraduální přípravy učitelů 1. stupně ZŠ v oblasti zvládání kázeňských problémů žáků
Natálie ŠŤÁVOVÁ