Posouzení vstupu na trh s novými produkty ve společnosti LANEX a.s. – Ondřej Škrob
Ondřej Škrob
Master's thesis
Posouzení vstupu na trh s novými produkty ve společnosti LANEX a.s.
Judgment of Entry on the Market with New Products in LANEX a.s.
Abstract:
Cílem diplomové práce je posouzení možnosti vstupu na trh s fitness produkty pro společnost LANEX, a.s. Nejdříve je stanovena strategická analýza podniku pro vstup na tento trh za pomocí SWOT analýzy, poté následuje definování možného portfolia výrobků. Z možného portfolia výrobků je vybrán ten nejvhodnější a nejzajímavější pro společnost. Následuje dotazníkové šetření, které je použito pro vyhodnocení …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is decision about enter on the market with fitness products in the company LANEX a.s. At the beginning is done strategic SWOT analysis of company for entry to this market and then follows define possible portfolio products. From suggest portfolio of products is selected the best and the most appropriate product for company Lanex, a.s. Next part is questionnaire survey …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2018
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/128707
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2018
- Supervisor: Šárka Vilamová
- Reader: Pavla Kavanová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠKROB, Ondřej. \textit{Posouzení vstupu na trh s novými produkty ve společnosti LANEX a.s.}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2018. Available from: https://theses.cz/id/2rhdpp/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíMaster programme / field:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Theses on a related topic
-
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková