Posouzení vstupu na trh s novými produkty ve společnosti LANEX a.s. – Ondřej Škrob
Ondřej Škrob
Diplomová práce
Posouzení vstupu na trh s novými produkty ve společnosti LANEX a.s.
Judgment of Entry on the Market with New Products in LANEX a.s.
Anotace:
Cílem diplomové práce je posouzení možnosti vstupu na trh s fitness produkty pro společnost LANEX, a.s. Nejdříve je stanovena strategická analýza podniku pro vstup na tento trh za pomocí SWOT analýzy, poté následuje definování možného portfolia výrobků. Z možného portfolia výrobků je vybrán ten nejvhodnější a nejzajímavější pro společnost. Následuje dotazníkové šetření, které je použito pro vyhodnocení …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is decision about enter on the market with fitness products in the company LANEX a.s. At the beginning is done strategic SWOT analysis of company for entry to this market and then follows define possible portfolio products. From suggest portfolio of products is selected the best and the most appropriate product for company Lanex, a.s. Next part is questionnaire survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/128707
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
- Vedoucí: Šárka Vilamová
- Oponent: Pavla Kavanová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠKROB, Ondřej. \textit{Posouzení vstupu na trh s novými produkty ve společnosti LANEX a.s.}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/2rhdpp/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková