Mgr. Jana FOREJTAROVÁ

Master's thesis

Kulturní aspekty kreativní strategie televizní reklamy

Cultural aspects of creative strategy in television commercials
Abstract:
Hodnoty ovlivňují postoje a přání lidí nejen ve vztahu k produktu, značce a spotřebnímu chování, ale rovněž ve vztahu k reklamě. Firma by neměla plánovat a realizovat své reklamní aktivity bez ohledu na kulturní prostředí, ve kterém podniká. Tato diplomová práce pod názvem Kulturní aspekty kreativní strategie televizní reklamy se zabývá problematikou kulturních národních rozdílů v kulturních hodnotách …more
Abstract:
The values have a substantial affect concerning people´s positions and wishes not only in relation towards product, trade mark and consumer´s behaviour, but also in their relation towards advertisement and promotional activities in general. No company shloud prepare plans and implement its promotional efforts without paying due respect to the cultural environment where its business activities are to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Identifier: 2756

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2006
  • Supervisor: doc. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

FOREJTAROVÁ, Jana. Kulturní aspekty kreativní strategie televizní reklamy. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 14. 05. 2008

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.