Michaela Kubátová

Diplomová práce

Pozice značky Seat v rámci portfolia skupiny Volkswagen na evropském trhu osobních automobilů

Pozition of the SEAT brand in the VW Group portfolio in European market of personal cars
Anotace:
Diplomová práce pojednává o pozici značky SEAT v portfoliu skupiny VW. Práce se zaměřuje především na Evropský trh v oblasti osobních automobilů. Práce má dvě hlavní části. První z nich se věnuje teoretickému podkladu potřebnému pro řízení značky. Konkrétně rozebírá značku a atributy, které s ní souvisí, také positioning a segmentaci s důrazem na specifika evropského trhu. Druhá část práce analyzuje …více
Abstract:
The main objective of the thesis is an analysis of the position of the SEAT brand in the VW Group portfolio. The main focus of the work stays in the European market of personal cars. The work consists of two parts. The first part explains the theoretical tools needed for branding and brand management. Specifically, it is devoted to the brand and its attributes as well as positioning and segmentation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2015
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Jan Kopecký

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44386