Kulturní aspekty kreativní strategie televizní reklamy – Mgr. Jana FOREJTAROVÁ
Mgr. Jana FOREJTAROVÁ
Master's thesis
Kulturní aspekty kreativní strategie televizní reklamy
Cultural aspects of creative strategy in television commercials
Abstract:
Hodnoty ovlivňují postoje a přání lidí nejen ve vztahu k produktu, značce a spotřebnímu chování, ale rovněž ve vztahu k reklamě. Firma by neměla plánovat a realizovat své reklamní aktivity bez ohledu na kulturní prostředí, ve kterém podniká. Tato diplomová práce pod názvem Kulturní aspekty kreativní strategie televizní reklamy se zabývá problematikou kulturních národních rozdílů v kulturních hodnotách …moreAbstract:
The values have a substantial affect concerning people´s positions and wishes not only in relation towards product, trade mark and consumer´s behaviour, but also in their relation towards advertisement and promotional activities in general. No company shloud prepare plans and implement its promotional efforts without paying due respect to the cultural environment where its business activities are to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Identifier:
2756
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FOREJTAROVÁ, Jana. \textit{Kulturní aspekty kreativní strategie televizní reklamy}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2006. Available from: https://theses.cz/id/2rn4ik/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FOREJTAROVÁ, Jana. Kulturní aspekty kreativní strategie televizní reklamy. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 14. 05. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Theses on a related topic
-
Výkonnostní reklama na Facebooku a její využitelnost v kulturním sektoru
Zuzana Vrajíková -
Reklama a její etické a kulturní problémy
Petr Filipi -
Shluky zemí EU s využitím socio-ekonomických ukazatelů
Andrej Černý -
Segmentace evropského trhu s ohledem na postproduktivní složku obyvatelstva
Eliška Rudá -
Pozice značky Seat v rámci portfolia skupiny Volkswagen na evropském trhu osobních automobilů
Michaela Kubátová -
Analýza českého (evropského) trhu s vybraným produktem průmyslového trhu
Zuzana Gazdová -
ŠKODA AUTO a.s. a její vliv na segmentaci českého automobilového trhu
Roman Hrdina -
Marketingová strategie značky Cerave na českém trhu, návrhy na zlepšení
Eva Rojíková