Kulturní aspekty kreativní strategie televizní reklamy – Mgr. Jana FOREJTAROVÁ
Mgr. Jana FOREJTAROVÁ
Diplomová práce
Kulturní aspekty kreativní strategie televizní reklamy
Cultural aspects of creative strategy in television commercials
Anotace:
Hodnoty ovlivňují postoje a přání lidí nejen ve vztahu k produktu, značce a spotřebnímu chování, ale rovněž ve vztahu k reklamě. Firma by neměla plánovat a realizovat své reklamní aktivity bez ohledu na kulturní prostředí, ve kterém podniká. Tato diplomová práce pod názvem Kulturní aspekty kreativní strategie televizní reklamy se zabývá problematikou kulturních národních rozdílů v kulturních hodnotách …víceAbstract:
The values have a substantial affect concerning people´s positions and wishes not only in relation towards product, trade mark and consumer´s behaviour, but also in their relation towards advertisement and promotional activities in general. No company shloud prepare plans and implement its promotional efforts without paying due respect to the cultural environment where its business activities are to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor:
2756
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FOREJTAROVÁ, Jana. Kulturní aspekty kreativní strategie televizní reklamy. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 14. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Výkonnostní reklama na Facebooku a její využitelnost v kulturním sektoru
Zuzana Vrajíková -
Reklama a její etické a kulturní problémy
Petr Filipi -
Shluky zemí EU s využitím socio-ekonomických ukazatelů
Andrej Černý -
Segmentace evropského trhu s ohledem na postproduktivní složku obyvatelstva
Eliška Rudá -
Pozice značky Seat v rámci portfolia skupiny Volkswagen na evropském trhu osobních automobilů
Michaela Kubátová -
Analýza českého (evropského) trhu s vybraným produktem průmyslového trhu
Zuzana Gazdová -
ŠKODA AUTO a.s. a její vliv na segmentaci českého automobilového trhu
Roman Hrdina -
Marketingová strategie značky Cerave na českém trhu, návrhy na zlepšení
Eva Rojíková