Tvorba administrativního rozhraní výpravné evoluční hry – Pavel Mikula
Pavel Mikula
Bachelor's thesis
Tvorba administrativního rozhraní výpravné evoluční hry
Creation of the Administrative Interface for the Narrative Evolution Game
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou administrativního rozhraní pro správu obsahu výpravné evoluční hry, které umožňuje kompletní operace nad objekty jako jsou postavy, předměty, lokace, události a další. Pro vytvoření administrativního rozhraní je prvně provedena analýza existujících řešení, návrh a následná implementace. Finálním produktem práce je funkční prototyp administrativní rozhraní, který …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the creation of an administrative interface for managing content in an elaborate evolutionary game, enabling complete operations over objects such as characters, items, locations, events, and more. Initially, an analysis of existing solutions is conducted, followed by the design and subsequent implementation. The final product of the thesis is a functional prototype …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/153760
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2024
- Supervisor: Radoslav Fasuga
- Reader: Libor Holub
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIKULA, Pavel. \textit{Tvorba administrativního rozhraní výpravné evoluční hry}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2024. Available from: https://theses.cz/id/2rnrif/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBachelor programme:
Informatika
Theses on a related topic
-
Game UI based on procedural techniques
Marek Bařinka -
Interactive Forth Interpreter For ESP32
Vojtěch Fryblík -
Comparison of ARKit, ARCore and supported rendering technologies in iOS development
Miriam Cabadajová -
Volume Rendering for Medical Data
Kristián Gutič -
Rendering of non-equivalent 19th-century tsarist Russia vocabulary in the Chinese translation of I.S. Turgenev’s “Fathers and Sons”
Daria Soboleva -
Extending Mol* Application with Advanced Rendering Techniques
Áron Samuel Kovács -
Rendering Molecular Surfaces Using Signed Distance Functions
Daniel Klepáč -
Synthetic dataset rendering of 3D scans for robust 6D bin pose estimation
Peter Kravár