Supervize jako možnost pedagogických pracovníků pro efektivní řešení situací – PhDr. Kateřina MELICHAROVÁ
PhDr. Kateřina MELICHAROVÁ
Diplomová práce
Supervize jako možnost pedagogických pracovníků pro efektivní řešení situací
Supervision as a possibility to support pedagogical staff for effective situation management
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce bylo zjištění, zda může supervize, v případě pedagogických pracovníků, pomoci řešit náročné situace související s výkonem profese. Učitelé pečují ve školách o děti, vzdělávají je, tráví s nimi mnoho hodin a nesou velký díl zodpovědnosti. V důsledku těchto povinností, jsou na učitele kladeny vysoké nároky. Možná podpora může být poskytována například prostřednictvím supervizí …víceAbstract:
The main goal of the thesis was to find out whether supervision, in the case of teaching staff, can help solve challenging situations related to the performance of the profession. Teachers take care of children in schools, educate them, spend many hours with them and bear a great deal of responsibility. As a result of these duties, high demands are placed on teachers. Possible support can be provided …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dagmar Pitnerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MELICHAROVÁ, Kateřina. Supervize jako možnost pedagogických pracovníků pro efektivní řešení situací. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika - specializace Výchovné poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Výskyt problémového chování u klientů navštěvujících nízkoprahová zařízení
Lucie Cimbálová -
Chronické onemocnění jako rizikový faktor vzniku sociálně patologického chování
Jitka Zapletalová -
Problémové chování psů a jeho náprava
Denisa Srnková -
Sociálně patologické jevy na 1. stupni základní školy
Andrea HOŘICOVÁ -
Osobnost učitele v souvislosti se strategiemi zvládání zátěžových situací a její vliv na edukaci
Luboš KRNINSKÝ -
Vliv syndromu vyhoření na osobnost středoškolského učitele
Adam Korb -
Osobnost vysokoškolského učitele a jeho způsoby zvládání náročných situací ve třídě
Eva VINTROVÁ -
Konfliktní situace ve školní praxi
Marek GAŠ
Název
Vložil
Vloženo
Práva