KONKURENCESCHOPNOST MALOOBCHODNÍ SÍTĚ BRNĚNKA – Eva Nečová
Eva Nečová
Bakalářská práce
KONKURENCESCHOPNOST MALOOBCHODNÍ SÍTĚ BRNĚNKA
Anotace:
Cílem bakalářské práce Konkurenceschopnost maloobchodní sítě BRNĚNKA je porovnání maloobchodních sítí z ČR i ze zahraničí s již zmíněnou maloobchodní sítí, která je uvedena přímo v názvu práce. V teoretické části je cílem vymezit pojem konkurenceschopnost; zmínit se o maloobchodu, velkoobchodu i zahraničním obchodě a zaměřit se na diskusi marketingových nástrojů konkurenceschopnosti a na nákupní chování …víceAbstract:
The main focus of bachelor thesis The Competitiveness of the Retail Network BRNĚNKA is the comparison of MS BRNĚNKA with other retail networks on the retail market and also with the retail networks on the foreign retail market. In the theoretical part of the thesis, the term competitiveness is defined, the retail market, wholesale and foreign market are mentioned and the marketing tools of competitiveness …víceKlíčová slova
Konkurenceschopnost konkurence faktory konkurenceschopnosti maloobchodní síť maloobchod nástroje konkurenceschopnosti nákupní chování MS BRNĚNKA zahraniční maloobchod relevantní trh competitiveness competition factors of competitiveness retail network retail tools of competitiveness shopping behavior foreign retail relevant market
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2015
Identifikátor:
http://theses.cz/id/2rxmn8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Faktory konkurenceschopnosti rodinných maloobchodních firem na českém trhu
Tamara Charashvili -
Inovace jako klíčový nástroj konkurenceschopnosti podniku
Karolína Sobišková -
Lidský faktor jako nástroj dosažení konkurenceschopnosti organizace
Jana Lánská -
Dotace jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Markéta Malenovská -
Kvalita jako nástroj konkurenceschopnosti ve vybraném podniku služeb
Aleš Kudlička -
Moderní nástroje zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Simona Činčalová -
Ekonomický audit podniku jako významný nástroj konkurenceschopnosti podniku
Petra Plevová -
Nástroje dosažení konkurenceschopnosti organizace
Kateřina Nováková
Název
Vložil
Vloženo
Práva