Králičí nory na sociálních médiích – Andrea Červinková
Andrea Červinková
Bakalářská práce
Králičí nory na sociálních médiích
Social Media Rabbit Holes
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá fenoménem "králičích nor" na sociálních sítích a jejich vlivem na uživatele. Teoretická část práce se zaměřuje na definici a vysvětlení pojmu "králičí nory", jejich vztah k dalším souvisejícím jevům a roli algoritmů sociálních sítí v jejich vytváření. Dále jsou analyzovány psychologické a sociální dopady ponoření do králičích nor, včetně vlivu na duševní zdraví, veřejné …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the phenomenon of "rabbit holes" on social networks and their impact on users. The theoretical part of the thesis focuses on the definition and explanation of the term "rabbit holes", their relation to other related phenomena and the role of social network algorithms in their creation. Furthermore, the psychological and social effects of immersion in rabbit holes are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/i7r4r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
- Vedoucí: doc. JUDr. Jan Kolouch, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Juraj Kodyš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Bezpečnostní management / Bezpečnostní management
Práce na příbuzné téma
-
Digitální gramotnost nebo digitální demence?
Michaela Bartošíková -
Digitální gramotnost studentů programu Sociální politika a sociální práce FSE UJEP
Anna BERGEROVÁ -
Digitální gramotnost studentů programu Sociální politika a sociální práce FSE UJEP
Anna BERGEROVÁ -
Digitální gramotnost klientů sociálně aktivizačních služeb v Moravskoslezském kraji
Klára LOŠŤÁKOVÁ -
Internet Rabbit Holes
Stefanie Nwelati -
Aktuálne trendy content marketingu na sociálnych sieťach
Veronika Krišicová -
Social media content vybrané obchodní společnosti v době pandemie COVID-19
Tomáš Lavický -
User-generated content v marketingu destinací cestovního ruchu
Petra Süssmilichová