Vít Vodička

Bakalářská práce

Návrh marketingového plánu

Designing a Marketing Plan
Anotace:
Obsahem této práce je návrh marketingového plánu s variantním řešením pro firmu Crawler CZ s.r.o. Teoretická část se zabývá strukturou marketingového plánu vycházející z G-STIC rámce. Zároveň teoretická část obsahuje metody ke správné tvorbě jednotlivých částí marketingového plánu, které byly vybrány pro potřeby a použití v malém podniku. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány pro konkrétní …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on designing a marketing plan with a variant solution for the small company Crawler CZ s.r.o. Theoretical part describes the structure of marke-ting plan based on G-STIC framework. Theoretical part also includes methods applicable for designing the marketing plan for small companies. The theoretical knowledge is ap-plied for specific design of the marketing plan in practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jana Švecová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management