Bc. Andrea Pollaková

Diplomová práce

Komunikační strategie vybraného podniku

Communication strategy of the chosen company
Anotace:
Předkládaná diplomová práce „Komunikační strategie vybraného podniku“ si klade za cíl analyzovat současný komunikační mix konkrétního podniku a následně navrhnout komunikační strategii novou. V teoretické části práce je věnována pozornost základním charakteristikám marketingové komunikace, komunikačního procesu a postupu při tvorbě komunikační strategie. Praktická část pak aplikuje získané poznatky …více
Abstract:
The thesis “Communication strategy of the chosen company” aims to analyze a current communication mix of the concrete company and consequently propose a new communication strategy. The theoretical part pays attention to the essential characteristics of marketing communication, communication process and to the procedure for the creation of a communication strategy. The practical part applies the acquired …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management