Daniela Žikovská

Bakalářská práce

Pozice českých značek kosmetiky na domácím a zahraničním trhu

Position of Czech cosmetics brands on the domestic and foreign markets
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá pozici vybraných českých značek kosmetiky na domácím a zahraničním trhu. Cílem je pomocí vnější analýzy sestavit profil identity značky Dermacol a Organická Apotéka, a následně pomocí dotazníkového šetření zjistit jejich pozici na trhu. Práce je rozdělena do tří kapitol. Teoretická část práce se zabývá představením marketingového pojetí značky, popíše základní prvky značky …více
Abstract:
This bachelor thesis examines the position of selected Czech cosmetics brands on the domestic and foreign markets. The aim is to compile an identity profile of the brands Dermacol and Organicka Apoteka using external analysis, and then with the help of questionnaire survey find out their position on the market. The thesis is divided into three chapters. The theoretical part deals with an introduction …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2022
  • Vedoucí: Vladimíra Khelerová
  • Oponent: Tomáš Sadílek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85840