Karolína Švábová

Diplomová práce

Strategie vybrané značky kosmetiky se zaměřením na český trh

The Strategy of a Cosmetic Brand Focused on Czech Market
Anotace:
Diplomová práce analyzuje strategii značky přírodní biokosmetiky Sanoflore, adaptovanou na český trh. Práce je rozdělena do 3 částí. První dvě části jsou teoretickým základem pro třetí, praktickou část. V první části je definována značka, její prvky, hierarchie, typy a znalost. Druhá část je věnována řízení značky, positioningu a strategiím značky. Třetí část zahrnuje praktickou analýzu strategie značky …více
Abstract:
The thesis analyses the strategy of the natural bio cosmetics brand Sanoflore that is adapted on Czech market. It is devided into three parts. The first two serve as the theoretical basis for the practical part. The first part defines the brand, its components, hierarhcy and kinds. The second one describes brand management, positioning and brand strategy. The third, practical part analyses the strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jana Nová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31521

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod