Pozice českých značek kosmetiky na domácím a zahraničním trhu – Daniela Žikovská
Daniela Žikovská
Bakalářská práce
Pozice českých značek kosmetiky na domácím a zahraničním trhu
Position of Czech cosmetics brands on the domestic and foreign markets
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá pozici vybraných českých značek kosmetiky na domácím a zahraničním trhu. Cílem je pomocí vnější analýzy sestavit profil identity značky Dermacol a Organická Apotéka, a následně pomocí dotazníkového šetření zjistit jejich pozici na trhu. Práce je rozdělena do tří kapitol. Teoretická část práce se zabývá představením marketingového pojetí značky, popíše základní prvky značky …víceAbstract:
This bachelor thesis examines the position of selected Czech cosmetics brands on the domestic and foreign markets. The aim is to compile an identity profile of the brands Dermacol and Organicka Apoteka using external analysis, and then with the help of questionnaire survey find out their position on the market. The thesis is divided into three chapters. The theoretical part deals with an introduction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85840
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2022
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Tomáš Sadílek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85840
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vnímání značky na trhu dekorativní kosmetiky
Michaela Lukášová -
Analýza funkčního business modelu u značek přírodní kosmetiky pro péči o pleť s výrobou v České Republice.
Evgeniia Katalevskaia -
Business plán založení, výroby a propagace vlastní značky kosmetiky
Ekaterina Samotes -
Marketing a propagace kosmetiky RYOR
Zuzana Huňová -
Strategie vybrané značky kosmetiky se zaměřením na český trh
Karolína Švábová -
Zapojení celebrit jako marketingový nástroj produktů kosmetiky a parfémů
Tereza Ruiderová -
Využití influencerů pro komunikaci firem při prodeji dekorativní kosmetiky
Gabriela Zábavníková -
Případová studie české kosmetické značky SMYSSLY
Johanka Beránková