Aplikace mixu internetové reklamy pro e-shop www.posvitime.cz – Karel SOUČEK
Karel SOUČEK
Bakalářská práce
Aplikace mixu internetové reklamy pro e-shop www.posvitime.cz
Application of Internet Advertising Mix for E-shop www.posvitime.cz
Anotace:
Předložená bakalářská práce si klade za cíl analyzovat současný stav e-shopu www.posvitime.cz a stanovit novou reklamní kampaň. Výzkumnou otázkou práce je deskrip-ce vztahu mezi typem vyhledávače, velikostí objemu objednávky a konverzního poměru. Pro potřeby bakalářské práce bylo realizováno dotazníkové šetření zákazníků e-shopu. Výsledky kvantitativního výzkumu aplikuji do navrhované reklamní kampaně …víceAbstract:
Submitted thesis aims to analyze current status of the e-shop www.posvitime.cz and to deter-mine new advertising campaign. The research question of the thesis is description of the relati-onship between the search engine type, order size and conversion ratio. Survey of the e-shop customers was realized for the needs of the thesis. The quantitative survey results were applied in the proposed advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOUČEK, Karel. Aplikace mixu internetové reklamy pro e-shop www.posvitime.cz. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Zviditelnění internetových stránek resortu PGERS ve výsledcích vyhledávače google.com
Jiří Ondra -
Měření SEO potenciálu webu – PIF RANK
Vojtěch Schlesinger -
Měření SEO potenciálu webu - PIF RANK
Vojtěch Schlesinger -
Posouzení problematiky ISO 9001 a 14001 vzhledem k řízení v podmínkách firmy SMO, a. s.
Kateřina BLANAŘOVÁ -
Projekt optimalizace mzdových nákladů ve stavební firmě SMO a.s.
Dan RŮŽIČKA