Jak založit a provozovat živnost nebo malou firmu v oblasti pořádání kulturně-společenských akcí, zábav a koncertů? - učební text – Bc. Marek Horčic
Bc. Marek Horčic
Diplomová práce
Jak založit a provozovat živnost nebo malou firmu v oblasti pořádání kulturně-společenských akcí, zábav a koncertů? - učební text
How to Start and Make Self-Employment and Small Company for Agency and Production Work? - Textbook Preparation
Anotace:
Diplomová práce „Jak založit a provozovat živnost nebo malou firmu v oblasti pořádání kulturně-společenských akcí zábav a koncertů“ pojednává o provozu a činnosti hudebního manažera, agenta nebo agentury jako právnické osoby. Práce pojednává o manažerském přístupu od založení malé firmy nebo živnosti, dále činnostech agentury, přes provoz hudebního klubu nebo kulturního zařízení. Důkladně rozebírá …víceAbstract:
The diploma thesis called „How to Establish and Operate an Art Agency” addresses the problems of operation and activities of a music agency manager, agent or an agency as a legal entity. The paper deals with the managerial attitude starting from establishing a small company or business to operation of a music club or a cultural establishment. The presented paper analyses step by step organizing a music …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tiw23/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2020
- Vedoucí: Mgr. Jiří Šibor, Ph.D.
- Oponent: Ing. Peter Marinič, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORČIC, Marek. \textit{Jak založit a provozovat živnost nebo malou firmu v oblasti pořádání kulturně-společenských akcí, zábav a koncertů? - učební text}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/2sg2n1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Podmínky pro vznik nové hudební produkční agentury v České republice
Pavel Lojda -
Historie hudební agentury MMMM Petra Macka a její 30. letá činnost v tuzemsku i zahraničí
Pavel BAŠUS -
Agenturní činnost
Dominika Glocová -
Karel Kostera a jeho hudební činnost na Opavsku
Jana Moravcová -
Grafický manuál pro hudební agenturu
Sára VILAMOVÁ -
International collaborations in the field of music management
Veronika Kostková -
Stavební úpravy hudebního klubu se zohledněním marketingových požadavků a jejich vliv na provoz a jeho efektivitu
Svatopluk Pelčák -
Proměny hudebního klubu Rock Café
Kristýna Kynclová