Generation Y's perception towards purchasing "Made in China" specified segments: Implication for Apparel Industry – Natália Sečányová
Natália Sečányová
Bakalářská práce
Generation Y's perception towards purchasing "Made in China" specified segments: Implication for Apparel Industry
Generácia Y a ich postoj voči nakupovaniu "Made in China" produktov: Uplatnenie pre odevný priemysel.
Anotace:
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou postojov Generácie Y voči odevným výrobkom pochádzajúcich z Číny. Hlavným cieľom práce je definovanie rozličných faktorov, ktoré ovplyvňujú nákupné správanie českých spotrebiteľov, a taktiež poskytnutie konkrétnych odporúčaní, ktoré by zlepšili už aj tak zlú reputáciu čínskeho módneho priemyslu. Výskum sa ďalej zameriava nielen na sporné otázky týkajúce sa celkového …víceAbstract:
The Bachelor Thesis deals with an analysis of Generation Y's perceptions towards the apparel products sourced in China. The prime objective is the very definition of various factors having an impact on the Czechs’ shopping behavior along with the provision of specific recommendations for altering the already poor prestige of the Chinese Fashion Industry. The study focuses not only on debatable issues …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SEČÁNYOVÁ, Natália. \textit{Generation Y's perception towards purchasing ''Made in China'' specified segments: Implication for Apparel Industry}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/2sh7nc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza strategie Made in China 2025
Vladislav Jakubů -
Analýza příležitostí a vyhlídek pro investice do čínského odvětví umělé inteligence na základě srovnávací analýzy hlavních čínských společností zabývajících se umělou inteligencí, s přihlédnutím ke strategii "Made in China 2025" a cílům "Plánu rozvoje Číny na století".
Yevhen Turkin -
Analysis of Chinese Enterprises Under the Background “Made in China 2025”
Sailing Chen -
Analýza strategie Made in China 2025
Vladislav Jakubů -
Analýza příležitostí a vyhlídek pro investice do čínského odvětví umělé inteligence na základě srovnávací analýzy hlavních čínských společností zabývajících se umělou inteligencí, s přihlédnutím ke strategii "Made in China 2025" a cílům "Plánu rozvoje Číny na století".
Yevhen Turkin -
Analysis of Chinese Enterprises Under the Background “Made in China 2025”
Sailing Chen -
The Impact of Country of Origin on Consumer Purchase Intentions
Sabina Rzayeva -
Students Consumer Behavior on Mobile Phone Market
Hoai Thu Tran