Generation Y's perception towards purchasing "Made in China" specified segments: Implication for Apparel Industry – Natália Sečányová
Natália Sečányová
Bachelor's thesis
Generation Y's perception towards purchasing "Made in China" specified segments: Implication for Apparel Industry
Generácia Y a ich postoj voči nakupovaniu "Made in China" produktov: Uplatnenie pre odevný priemysel.
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou postojov Generácie Y voči odevným výrobkom pochádzajúcich z Číny. Hlavným cieľom práce je definovanie rozličných faktorov, ktoré ovplyvňujú nákupné správanie českých spotrebiteľov, a taktiež poskytnutie konkrétnych odporúčaní, ktoré by zlepšili už aj tak zlú reputáciu čínskeho módneho priemyslu. Výskum sa ďalej zameriava nielen na sporné otázky týkajúce sa celkového …moreAbstract:
The Bachelor Thesis deals with an analysis of Generation Y's perceptions towards the apparel products sourced in China. The prime objective is the very definition of various factors having an impact on the Czechs’ shopping behavior along with the provision of specific recommendations for altering the already poor prestige of the Chinese Fashion Industry. The study focuses not only on debatable issues …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SEČÁNYOVÁ, Natália. \textit{Generation Y's perception towards purchasing ''Made in China'' specified segments: Implication for Apparel Industry}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/2sh7nc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Analýza strategie Made in China 2025
Vladislav Jakubů -
Analýza příležitostí a vyhlídek pro investice do čínského odvětví umělé inteligence na základě srovnávací analýzy hlavních čínských společností zabývajících se umělou inteligencí, s přihlédnutím ke strategii "Made in China 2025" a cílům "Plánu rozvoje Číny na století".
Yevhen Turkin -
Analysis of Chinese Enterprises Under the Background “Made in China 2025”
Sailing Chen -
Analýza strategie Made in China 2025
Vladislav Jakubů -
Analýza příležitostí a vyhlídek pro investice do čínského odvětví umělé inteligence na základě srovnávací analýzy hlavních čínských společností zabývajících se umělou inteligencí, s přihlédnutím ke strategii "Made in China 2025" a cílům "Plánu rozvoje Číny na století".
Yevhen Turkin -
Analysis of Chinese Enterprises Under the Background “Made in China 2025”
Sailing Chen -
The Impact of Country of Origin on Consumer Purchase Intentions
Sabina Rzayeva -
Students Consumer Behavior on Mobile Phone Market
Hoai Thu Tran