Analýza financování elektronického sportu v České republice na příkladu vybraného projektu – Mgr. Michael Franěk
Mgr. Michael Franěk
Master's thesis
Analýza financování elektronického sportu v České republice na příkladu vybraného projektu
Analysis of esport financing in the Czech Republic with an example of the selected project
Anotácia:
Předkládaná diplomová práce rozebírá tematiku financování elektronického sportu v České republice, a to přímo na příkladu vybraného českého projektu, který se zabývá pořádáním turnajů v elektronickém sportu. V teoretické rovině práce pojednává o problematice zařazení elektronického sportu do schématu kulturního průmyslu. Daný teoretický výzkum je proveden na základě studia literárních pramenů popisujících …viacAbstract:
This thesis deals with issues of financing esports tournament in Czech Republic directly on a selected project. In theoretical sphere of the presented work it deals with the issue of placing esport in context of cultural industry. Given theoretical research if carried out on the basis of literary searches which deal with similar topics on board game chess, which has passed the same classification. …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d7hih/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
- Vedúci: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Práce na příbuzné téma
-
Informační technologie ve veřejné hromadné osobní dopravě
Vojtěch Henčl -
Informační technologie a jejich vliv na time management budoucích manažerů
Lukáš Tonar -
Informační technologie pro terminály osobní dopravy
Martin Pavlíček -
Zpracování hry s adaptivním zvukem na základě analýzy hry Kingdom Come: Deliverence
Patrik Bartošík -
Současný stav intervenčních postupů u adolescentů nadměrně užívajících digitální technologie
Nikol VÁCLAVKOVÁ -
K otázce kódu jako umění. Od typewriter art po ASCII art a softwarové umění
Simona Kubiczková -
Umění tělních tekutin. Teorie a praxe mezi bio art a sci art
Aneta Chatzigeorgiu -
Aktivizace vnímání výtvarného umění v projektech typu art week
Irena Rodriguez Točíková