Historie a vývoj zvukové a hudební identity u značek automobilů v TV reklamních spotech – Lukáš Bouška
Lukáš Bouška
Bakalářská práce
Historie a vývoj zvukové a hudební identity u značek automobilů v TV reklamních spotech
History and Eevelopment of Sound and Music Identity for Car Brands in TV Commercials
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Historie a vývoj zvukové a hudební identity u značek automobilů v TV reklamních spotech je zaměřena na reklamní spoty značek automobilů v historickém průřezu téměř celé samostatné ČR. Práce je koncipována na teoretickou část, kde jsou vymezeny pojmy, týkající se reklamy, brandu a zvukové složky v reklamě a na praktickou část, kde jsou analyzovány reklamní spoty více než dvaceti …víceAbstract:
The bachelor thesis entitled History and development of the sound and musical identity of car brands in TV commercials is focused on car brand commercials in a historical cross-section of almost the entire independent Czech Republic. The thesis is divided into a theoretical part, where the concepts related to advertising, brand and the sound component in advertising are defined, and a practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BOUŠKA, Lukáš. \textit{Historie a vývoj zvukové a hudební identity u značek automobilů v TV reklamních spotech}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/2sm9rh/.
Jak správně citovat práci
Bouška, Lukáš. Historie a vývoj zvukové a hudební identity u značek automobilů v TV reklamních spotech. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace televizního pořadu Autosalon
Jan Albrecht -
Marketingová komunikace vybraného televizního pořadu
Kateřina Polášková -
Marketingová komunikace pořadu FUTURE JOBS
Jan Mašek -
Marketingová komunikace společností podnikající v oblasti televizních přenosů
Nikola Kejak Kallistová -
Cílové skupiny a marketingová komunikace, analýza televizní reklamní kampaně na čokoládu Milka.
Veronika Nechybová -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Jakub Čejka -
Analýza komunikace České televize a BBC na online sociálních sítích
Adéla Válková -
Komparace marketingové komunikace televizních pořadů StarDance a Tvoje tvář má známý hlas
Tereza Linhartová