Tereza Linhartová

Diplomová práce

Komparace marketingové komunikace televizních pořadů StarDance a Tvoje tvář má známý hlas

A comparison of marketing communications of television program StarDance and Your Face Sounds Familiar.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je popsat současný způsob marketingové komunikace televizních pořadů, prostřednictvím komparace dvou formátově srovnatelných projektů – StarDance a Tvoje tvář má známý hlas vysílaných na dvou odlišných médiích. Práce se také zabývá tím, zda souběžné vysílání pořadů mělo nějaký vliv na jejich propagaci nebo zda se liší komunikace pořadů v závislosti na typu média. Poslední …více
Abstract:
The aim of this thesis is to describe current marketing communications methods of television programs of individual media, based on the comparison of two similar projects - StarDance and Your Face Sounds Familiar. The work also deals with whether the simultaneous broadcasting of programs has had any influence on their promotion or whether communication of programs varies depending on media type. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2019
  • Vedoucí: Jan Hanzlík
  • Oponent: Mario Kubaš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77595