Historie a vývoj zvukové a hudební identity u značek automobilů v TV reklamních spotech – Lukáš Bouška
Lukáš Bouška
Bachelor's thesis
Historie a vývoj zvukové a hudební identity u značek automobilů v TV reklamních spotech
History and Eevelopment of Sound and Music Identity for Car Brands in TV Commercials
Abstract:
Bakalářská práce s názvem Historie a vývoj zvukové a hudební identity u značek automobilů v TV reklamních spotech je zaměřena na reklamní spoty značek automobilů v historickém průřezu téměř celé samostatné ČR. Práce je koncipována na teoretickou část, kde jsou vymezeny pojmy, týkající se reklamy, brandu a zvukové složky v reklamě a na praktickou část, kde jsou analyzovány reklamní spoty více než dvaceti …moreAbstract:
The bachelor thesis entitled History and development of the sound and musical identity of car brands in TV commercials is focused on car brand commercials in a historical cross-section of almost the entire independent Czech Republic. The thesis is divided into a theoretical part, where the concepts related to advertising, brand and the sound component in advertising are defined, and a practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BOUŠKA, Lukáš. \textit{Historie a vývoj zvukové a hudební identity u značek automobilů v TV reklamních spotech}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/2sm9rh/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bouška, Lukáš. Historie a vývoj zvukové a hudební identity u značek automobilů v TV reklamních spotech. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace televizního pořadu Autosalon
Jan Albrecht -
Marketingová komunikace vybraného televizního pořadu
Kateřina Polášková -
Marketingová komunikace pořadu FUTURE JOBS
Jan Mašek -
Marketingová komunikace společností podnikající v oblasti televizních přenosů
Nikola Kejak Kallistová -
Cílové skupiny a marketingová komunikace, analýza televizní reklamní kampaně na čokoládu Milka.
Veronika Nechybová -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Jakub Čejka -
Analýza komunikace České televize a BBC na online sociálních sítích
Adéla Válková -
Komparace marketingové komunikace televizních pořadů StarDance a Tvoje tvář má známý hlas
Tereza Linhartová