Bc. Markéta Parmová

Master's thesis

Chování spotřebitele na konkrétním trhu

Consumer Behaviour on Specific Market
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá zkoumáním nákupního chování spotřebitelů na trhu cestovního ruchu. Hlavním cílem práce je identifikovat chování spotřebitele v cestovním ruchu v rámci nákupního procesu pomocí dotazníku a na základě zjištěných výsledků navrhnout doporučení.
Abstract:
This Diploma thesis analyse the factors, that has influence in the purchase process in service of tourism. The main goal is to identify consumer behaviour in tourism through a questionnaire and make a list of recommendations for travel agency based on the results from questionnaire.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
  • Vedúci: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavlína Navrátilová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Sting academy

Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management