Chování spotřebitele na konkrétním trhu – Bc. Markéta Parmová
Bc. Markéta Parmová
Diplomová práce
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Consumer Behaviour on Specific Market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zkoumáním nákupního chování spotřebitelů na trhu cestovního ruchu. Hlavním cílem práce je identifikovat chování spotřebitele v cestovním ruchu v rámci nákupního procesu pomocí dotazníku a na základě zjištěných výsledků navrhnout doporučení.Abstract:
This Diploma thesis analyse the factors, that has influence in the purchase process in service of tourism. The main goal is to identify consumer behaviour in tourism through a questionnaire and make a list of recommendations for travel agency based on the results from questionnaire.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/ypwox/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavlína Navrátilová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping ve službách
Lucyna Byrtusová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Štěpánka Kašparová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Nikola Holzeplová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Tereza Woznicová -
Marketingový výzkum kvality služeb vybrané společnosti pomocí metody Mystery Shopping
Lucie Tomášková -
Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky
Tereza Kvášová