Bc. Markéta Parmová

Master's thesis

Chování spotřebitele na konkrétním trhu

Consumer Behaviour on Specific Market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zkoumáním nákupního chování spotřebitelů na trhu cestovního ruchu. Hlavním cílem práce je identifikovat chování spotřebitele v cestovním ruchu v rámci nákupního procesu pomocí dotazníku a na základě zjištěných výsledků navrhnout doporučení.
Abstract:
This Diploma thesis analyse the factors, that has influence in the purchase process in service of tourism. The main goal is to identify consumer behaviour in tourism through a questionnaire and make a list of recommendations for travel agency based on the results from questionnaire.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2018
  • Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Pavlína Navrátilová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting