Bc. Markéta Parmová
Master's thesis
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Consumer Behaviour on Specific Market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zkoumáním nákupního chování spotřebitelů na trhu cestovního ruchu. Hlavním cílem práce je identifikovat chování spotřebitele v cestovním ruchu v rámci nákupního procesu pomocí dotazníku a na základě zjištěných výsledků navrhnout doporučení.Abstract:
This Diploma thesis analyse the factors, that has influence in the purchase process in service of tourism. The main goal is to identify consumer behaviour in tourism through a questionnaire and make a list of recommendations for travel agency based on the results from questionnaire.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2018
Identifier:
https://is.sting.cz/th/ypwox/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2018
- Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Reader: Ing. Pavlína Navrátilová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping ve službách
Lucyna Byrtusová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Štěpánka Kašparová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Nikola Holzeplová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Tereza Woznicová -
Marketingový výzkum kvality služeb vybrané společnosti pomocí metody Mystery Shopping
Lucie Tomášková -
Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky
Tereza Kvášová