Bc. et Bc. Kristýna Bočková

Diplomová práce

Komunikační strategie vybraného podniku

Communication strategy of the chosen company
Anotace:
Cílem této práce je analýza současného komunikačního mixu a návrh nové komunikační strategie společnosti Automotodrom Brno, a.s. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je popsána problematika komunikačního mixu a segmentace. Praktická část obsahuje analýzu podniku, produktu, současného komunikačního mixu a cílové skupiny. Dále jsou v ní zahrnuty výsledky dotazníkového šetření …více
Abstract:
The aim of this thesis is to analyse the current communication mix and create a new communication strategy for the company Brno Circuit. The thesis consists of theoretical and practical parts. The theoretical part describes the issue of marketing strategy, communications mix and segmentation. The practical part contains an analysis of the company, of the product, of the current communication mix and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 2. 2014
  • Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta